2011. január 29., szombat

Isten válaszol…

Isten válaszol…

Azt mondod: “Lehetetlen”
Isten azt mondja: Minden lehetséges. (Lk 18, 27)
Azt mondod: “Túl fáradt vagyok”
Isten azt mondja: Én felüdítelek Téged. (Mt 11,28-30)
Azt mondod: “Engem senki sem szeret igazán.”
Isten azt mondja: Én szeretlek. (Jn 3,16; Jn 13,34)
Azt mondod: “Nem tudom tovább folytatni.”
Isten azt mondja: Elegendő az én kegyelmem. (1 Kor 12,9; Zsolt 91,15)
Azt mondod: “Nem tudom, merre tovább.”
Isten azt mondja: Vezetni fogom a lépteidet. (Péld 3,5-6.)
Azt mondod: “Nem bírom ki.”
Isten azt mondja: Mindent elviselsz. (Fil 4,13)
Azt mondod: “Nem vagyok képes rá.”
Isten azt mondja: De én képes vagyok. (2 Kor 9,8)
Azt mondod: “Nem érdemes.”
Isten azt mondja: Érdemes. (Róm 8,28)
Azt mondod: “Nem tudok megbocsátani magamnak.”
Isten azt mondja. De én megbocsátok neked. (1 Jn 1,9, Róm 8,1)
Azt mondod: ” Nem sikerül.”
Isten azt mondja: Majd mindent megadok szükséged szerint. (Fil 4,l9)
Azt mondod: “Félek.”
Isten azt mondja: Én nem adtam neked a félelem lelkét. (2 Tim l,7)
Azt mondod: “Állandóan aggódom és csalódott vagyok.”
Isten azt mondja: Minden gondodat hagyd Rám. (l Pét.5,7)
Azt mondod: “Nincs elég hitem.”
Isten azt mondja: Mindenkinek mértéke szerint adtam hitet. (Róm 12,3)
Azt mondod: “Nem vagyok elég okos.”
Isten azt mondja: Adok neked bölcsességet. (1.Kor 1,3o)
Azt mondod: “Teljesen egyedül érzem magam.”
Isten azt mondja: Én nem hagylak el, nem hagylak Téged cserben soha. (Zsid 13,5)



Kértem Istent....
de Ő azt mondta:

5 megjegyzés:

  1. Mert "ha Isten Velünk, kicsoda ellenünk?"

    "Nem minden öröm vezet Istenhez,
    de Isten mindig az örömhöz vezet."

    (Ismeretlen)

    VálaszTörlés
  2. Te Saci!:-)

    Ez a kocka óriási ötlet!

    Csinálhatok én is egyet?!
    Valami mást kellene írnod ide!
    Valami csak a Te blogodra jellemzőt, de így is fantasztikus!

    VálaszTörlés
  3. Kattints a "Photo Cube Generator" szövegre! Jó kockázást.

    Egyébként teljesen igazad van!

    VálaszTörlés
  4. Ditta! Köszönöm Neked a videót amit a Netlogon mutattál nekem. Feltettem ide.

    VálaszTörlés
  5. Drága Saci! :-)

    Egyáltalán nincsen mit köszönnöd!
    Én vagyok hálás azért, mert ismerhetlek!
    Nélküled szegényebb és szürkébb lenne az életem!

    Szeretettel: Ditta

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Láss, hallgass, tanulj, kutass!"

Címkék

1-es számok (1) 2012 (1) abortusz (1) adalékanyagok (1) Ádám (1) advent (2) alázat (2) áldás (7) alkalom (1) alleluja (1) Andre Lowoa (1) angol (1) angolna (1) angyal (2) angyali (1) anya (2) anyák napja (1) apa (1) arany (1) aranyszabály (2) árvácska (1) asztali áldás (1) átváltozás (1) Atyám (1) Avilai Szent Teréz (2) baleset (1) barát (1) Barsi Balázs (1) Bartók (1) béke (2) békesség (5) beporzás (1) Betlehem (2) Biblia (2) bizalom (1) biztosítást (1) boldog újévet (1) boldogabbak (1) boldogság (4) böjt (2) Böjte Csaba (3) bölcs (1) bűn (2) cigaretta (1) cigi (1) Cohen (1) család (3) császármorzsa (1) csend hangjai (1) csillag (1) derű (1) dia (1) dr Kerényi Lajos (1) egészség (1) El Camino (1) elavulás (1) Élet (5) élsz barackvirág (1) énekesmadár (1) engedelmesség (1) erkölcstan (1) értékrendszer (1) érzések 80 éven túl (1) eskü (1) eső (1) etika (1) fa (1) fagy (1) fájdalom (2) felelősség (2) felhők (2) feltámadás (1) fény (3) fények (1) fenyő (2) fenyőfa (1) film (1) fohász (1) fotó (1) Föld órája (1) garancia (1) gazdag (1) globális (1) Golgota (1) gond (1) gonosz (1) gordiuszi (1) gregorián (2) gyereknap (1) gyerekszáj (1) gyermek (4) gyermek áldás (2) gyermeklélek (1) gyermekszemmel (1) gyertya (3) gyógyulás (2) gyomnövény (1) Gyuri naplója (1) gyűlölet (1) hagyományok (1) hajléktalan (1) hála (3) halál (1) hálásak (1) hallelujah lyrics (1) halloween (1) harmat (1) harmatcseppek (1) házasság (2) hazaszeretet (1) hernyó (1) hétfőtől hétfőig (2) himnusz (1) hinni (1) hit (6) hittan (1) (1) Hofi (1) hófúvás (1) horgászat (1) hozsánna (1) hulladék (1) húsvét (1) idő (2) Ifj. Nagy Bálint (Valentinus) (1) igazi (1) Ige (5) ima (5) imádkozunk (1) imádság (1) internet (1) inverter (1) irgalom (1) Isten (24) Isten dicsőségét (1) itt van az ősz (1) J. Meyer: viselkedési formák (1) Japán földrengés (1) jelkép (1) Jeruzsálem (1) Jézus (21) Jézus élete (1) Jézus mondja neked (1) Jézus születésnapja (1) Jill Botle Taylor (1) jó emberek (2) jóság (1) József Attila (1) Jupiter Hold Vénusz együttállás (1) kabaré (1) karácsony (18) karácsonyfa (1) karácsonyi díszek (1) Kárlmelhegy útja (1) Kármelhegy útja (1) katica (1) katolikus válaszok (1) kegyelem (1) kenyérsütés (1) kenyértörés (1) kéregetés (1) Kereszt (1) keresztény (1) kereszténység (1) Keresztes Szent János (2) keresztút (1) kérjetek és kaptok (1) kéz (1) kezek (1) kincsek (2) kincset (1) király feje (1) Kis herceg (1) kisgyerek (1) kiskert (1) kockacukor (1) koldulni (1) könny (2) kötődés (1) kreativitás (1) Krisztus (9) kullancs (1) külsőségek (1) kvaterkázás (1) laudetur (1) leander (1) lélek (2) lelked (1) lelkem (1) lelki növekedés (1) lelkünk (2) lemondás (2) levendula (1) lombhullató (1) lótusz (1) macskaszem (1) Mammka (1) Mária (1) matek (1) megáldani (1) megáldjuk (1) megbocsátás (2) megelőzés (1) megfáradt ember (1) megoldás (1) megtérés (2) megyek (1) Mikulás (1) mindenszentek (2) mobil trükkök (1) mosoly (2) most (1) nagyböjt (1) Nagypéntek (1) naplemente (1) netlog (1) név választás (1) nevetés (1) Nouwen (1) nyelvtan (1) nyugalom (2) Oltáriszentség (1) olvas (1) orvosi ügyelet (1) önátadás (1) önismeret (1) örökké (1) öröm (2) örülj (1) ősi ír áldás (1) ősz (2) őszinte (1) őszinteség (1) ötlet (1) Paul Washer (1) pénz (1) pénzgazdálkodás (1) Petőfi (2) pillangó (1) pinterest (1) Pio atya (3) porcsin (1) probléma (1) próféciák (1) pünkösd (1) ragad (1) ragadozó állatok (1) rák (1) remélj (1) Remény (1) Reményik (1) Reményik Sándor (2) saját videó (1) Sára névnap (1) Sík Sándor (2) spirituális eutanázia (1) Spurgeon (1) süni (1) szabadító ima (1) szabadság (1) száguldó hernyó (1) számítógép (2) szégyen (1) szél (1) szellem (1) Szent Ágoston (2) szent hajlék (1) Szent Jakab útja (1) Szent Miklós (2) Szentírás (1) Szentlélek (2) szenvedés (1) szép (2) szépség (1) szerelem (2) szeress (1) szeretet (29) szeretettel (2) szimbólum (1) színház (1) sziporka (1) szív (3) szivárvány (1) szmogriadó (1) szolmizálás (1) szövetség (1) születésnap (1) talány (1) tanúságtétel (1) tavasz (1) Teiarde Chardin (1) tél (1) Télapó (1) temető (1) Teréz anya (1) természet (1) testvériség (1) tiszta hit (1) titok (1) tíz kérdés (1) törpehörcsög (1) Tripadvisor (1) tujafa (1) tulajdonságok (1) Túrmezei Erzsébet (2) tükör (1) tűz (1) tűzoltás (1) újév (1) Úr (6) Úr Jézus (1) Uram (2) Uram. lelki próba (1) Úrban (1) Úrnapja (1) Urunk (1) út (1) ünnep (4) ünnepnap (1) vadludak (1) válás (2) Valentin nap (1) végrendelet (1) vele (1) vélemény (1) véletlenek (1) vers (1) veszély (1) videó (1) vihar (1) Viki (1) világ (1) világosság (2) Virágvasárnap (1) virtuális (1) Vízkereszt (1) zarándoklás (2) zsoltár 27. (1)

Bloglista a ritkán frissülőkről